Home  Life  TV & Radio  annelies_rutten
  
Wordt onze reporter Annelies Rutten de nieuwe ‘Slimste mens ter wereld’?

Een journalist die meedoet aan een quiz als De slimste mens ter wereld zet veel op het spel: ligt het niet voor de hand dat journalisten veel weten? Onze reporter Annelies Rutten (35) uit Sint-Amandsberg beseft waaraan ze begint. ‘De angst om het slecht te doen is er zeker.'

TrackBack

TrackBack URL van dit bericht:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341c782453ef00e54f0c0dc18834 Listed below are links to weblogs that reference Wordt onze reporter Annelies Rutten de nieuwe ‘Slimste mens ter wereld’?:

Reacties

Geen angst om het slecht te doen verdorie. Exit Leterme; Annelies for president...
Heeft er iemand zin om in haar fanclub te komen...???

 Mongo op 23 oktober 2007 om 13:49

Annelies Rutten wordt nr.één

 Tante Lies op 23 oktober 2007 om 18:06

Proficiat Annelies hopelijk blijf je er nog een tijdje in t'is leuk om zo eens je buurvrouw beter te leren kennen

 nelly op 26 oktober 2007 om 10:37

impressed ^o) ...NOT...

 Nieuwsbladlezer chiens! op 30 oktober 2007 om 20:53

annelies is een zeer slimme , maar niet alleen dat , ze is ook wel Bijzonder knap r!!!

ensaji op 31 oktober 2007 om 18:32

Ze is echt HEERLIJK wauw zij is the n° 1 !!!
Annelies jij bent geil ik hou zo van jou

rofl op 31 oktober 2007 om 18:35

Gewoon een kanjer.
Enorm veelzijdige kennis die ze etaleert.

Go for it Annelies.
Nog een tijdje blijven zitten hoor!!

 johan op 1 november 2007 om 07:15

JA

 Eric op 22 november 2007 om 17:38

proficiat !!doet dat nou geen pijn dat u zoveel weet?
nogmaals gefeliciteerd vanuit nederland

 weepy op 22 november 2007 om 23:08

Proficiat Annelies !!!
mens sana in corpore sano, of ... een knappe vrouw met een knap verstand !

Kris op 22 november 2007 om 23:13

Wat een finale ! Duizendmaal proficiat.
Ik was zeker even zenuwachtig als jij.
Bravo "SLIMSTE VROUW TER WERELD"

 Tante Lies op 22 november 2007 om 23:21

proficiat anelies ik was fan van het eerste uur,en wat een finale er stond geen maat op .
proficiat voor de slimste mens ter wereld .

 frank op 22 november 2007 om 23:44

Wat een thriller ! YES !!
Je hebt het gedaan Annelies, je hebt ons, je trouwe supporters, weer een zalig avondje Televisie bezorgd en dit met de nodige huiveringen..

God wat wilden we je toch zo graag zien winnen..
En ja hoor, zoals je zegt, Herodes, deed Hans de das om.. de seconden tikten weg en we zagen de overwinning op je afkomen..
zalig !!!

een dikke proficiat aan een voor-mij-eerst -onbekende-maar-nu-o-zo-sympathieke-'slimste mens ter wereld'!


 babs op 23 november 2007 om 09:43

dag annelies
een dikke proficiat vanwege de familie uit maldegem
blij dat we nu ook nog een 3e BV in de familie hebben
senior-nicht annemie

 annemie cocquyt op 23 november 2007 om 11:01

Zij is zeker een voorbeeld voor alle vrouwen,dus bij deze blijkt nogmaals dat vrouwen hun mannentje staan

 Patrick op 23 november 2007 om 12:23

Wat een rust en zelfszekerheid in deze spannende finale van de slimste mens. Echte TV voor ons de kijker, met een schitterend deelnemersveld. Proficiat mooie madam, het moge u verder goed gaan met U en uw gezin. Een echte knuffel verdient dit resultaat.

Duyvejonck,Emmanuel  op 23 november 2007 om 13:49

Van harte gefeliciteerd Annelies, dit was niet zomaar eventjes winnen want de tegenstanders waren ook echt goede kandidaten voor de overwinning.Je stak er toch met een kop bovenuit !

 Marleen Bauwens op 23 november 2007 om 14:41

Annelies ik ben wel geen lezer van Het Nieuwsblad,maar toch proficiat met de titel van slimste mens.Je bent een uithangbord voor alle vrouwen in Vlaanderen.

 harry walbers op 23 november 2007 om 15:31

Dag Annelies,
Heb van bij Uw 1° deelname aan de slimste mens met bewondering opgekeken naar U...
Wellicht weet jij het niet meer, maar ik ken U nog...van toen ik - begin jaren 90- regelmatig bij Uw pa Jef ( Bank-collega) en Uw ma Jo langskwam. Toen woonde U nog in de omgeving van de vee-artsenijschool...
Wil jij de groeten overbrengen aan Uw ouders.

En à propos. Van harte en verdiend proficiat !!

 onselaere noel op 23 november 2007 om 16:13

PROFICIAT! Van in het begin was duidelijk dat jij dit spel moest winnen. Ik sta wel versteld van zoveel parate kennis en vlug reactievermogen.

 Vera Vanuytsel op 23 november 2007 om 16:31

Proficiat, Annelies - niet alleen een mooie vrouw, maar nog een intelligente ook.
Spijtig dat je gehuwd bent en ik zo oud...
toch ne ferme vriendschappelijke zoen!

 luc op 23 november 2007 om 16:39

Proficiat Annelies,

Je was simpelweg de beste.

 Arno Lemmens op 23 november 2007 om 17:54

ja een topvrouw, nee ! twee topvrouwen !
MET EEN NORMAAL GEZIN ! Dat is nu eens klasse.
Daar zijn we in Vlaanderen fier op ! Eindelijk eens goede voorbeelden op TV en in de blaadjes!

 Georges Bulckaert op 23 november 2007 om 19:04

Slimheid en schoonheid gaan dus toch samen