Home  Life  Surfplank
  
Vogel verkiest auto boven vliegen

Reacties

ja ocharme, is inderdaad een jonge vogel die nog niet voldoende kan vliegen en die per ongeluk op de wagen terecht is gekomen mochten deze mensen een beetje respect hebben voor de dieren zouden ze die op de plaats waar ze vertrokken gewoon op de grond moeten hebben gezet zodanig dat het zijn moeder kon roepen, want voor eten is hij inderdaad nog afhankelijk, en ik vrees inderdaad voor hem een fatale afloop, zonder moeder, jammer dat er zo een gruwelmensen bestaan die dit grappig vinden

 sonja op 13 juni 2008 om 14:34

Ocharme seg,tja dat beestje heeft minder overlevingskansen nu,ik kan er niet mee lachen.

 Carina op 31 mei 2008 om 02:03

Peking Express voor vogels! Het principe blijft hetzelfde : probeer een zo snel mogelijk lift te versieren, en daarna go go go go!

Yapi Yapo op 29 mei 2008 om 13:19

Wat mij betreft is dit helemaal geen leuk filmpje. Deze vogel wil helemaal niet meerijden met de wagen. Het is een jonge vogel die nog niet goed kan vliegen en per ongeluk op de wagen is terechtgekomen. Hij is doodsbang en tracht zich vast te houden terwijl de auto rijdt. Normaal wordt een jonge vogel nog even gevoed door zijn ouders. Hij heeft eerst en vooral geluk gehad dat hij er tijdens de rit niet is (afgevallen)maar zonder zijn ouders heeft hij nu minder kans om te overleven. Dus in plaats van dit zo gezegde leuke fimpje te maken, beter het vogeltje eraf gedaan voor de rit.

 recko Nicole op 26 mei 2008 om 09:20

Prachtig, unieke film.

 desmet Rudi op 25 mei 2008 om 10:23

of toch niet (nvm)

 bart duré op 25 mei 2008 om 00:05

diene zit gewoon vast met zijne poot

 bart duré op 25 mei 2008 om 00:04

die vogel wou gewoon een lift :p

  op 24 mei 2008 om 12:56

En volgende week de vlieger

De Muis  op 24 mei 2008 om 11:23

amaai das ne luie vogel

 love basket op 23 mei 2008 om 19:46

Na de luipaard en de luiaard, nu ook de luivogel!

 Lievix op 23 mei 2008 om 18:22

Dit is voor mij niet zo ongelooflijk. Heb ooit een tamme kauw gehad en zij reed ook mee in de auto op de passagierszetel. In alles wat ik deed volgde zij mij. Ik kon zelfs niet meer langs een drukke winkelstraat wandelen omdat mijn kauw soms gewoon probeerde te "landen" op de rijbaan. Lastig wel met al die auto's rond haar. Sliep 's nachts binnen op een stok en overdag vloog zij ergens buiten rond. Ging zelfs op "bezoek" bij de buren om te bedelen. De ganse buurt kende haar. Is spijtig gennoeg op zekere dag verdwenen. Is wel 7 jaar bij ons geweest.

Nicole Lievens  op 23 mei 2008 om 17:23

een nieuw soort vogelvlucht!

op 23 mei 2008 om 16:23