Home  Life  Surfplank
  
Hond loopt als mens
Dit kan niet goed zijn voor de gewrichten van deze hond.

Reacties

Hoe heet het liedje in deze video? Ö

 Chris. op 4 februari 2009 om 16:13

Als ik het adres wist ging ik er direct naartoe en leerde zijn b(l)aas op handen naar boven lopen met veel gewicht aan beide voeten en daarbij zou ik de trap nog bestrooien met gebroken glas en duimspijkers hij zal zen les dan wel geleerd hebben de klinkende ZOT !!!!!

Jean-Pierre D'haen op 1 februari 2009 om 11:14

hoera, moraalridderij viert hoogtij dankzij het anonieme internet !!!!!!

driewerf hoera, kus van de juf en een bank vooruit

 anoniem op 30 januari 2009 om 08:28

en honden aankleden als een baby wel? wie zegt dat deze hond niet gelukkig is?

 thomas op 25 januari 2009 om 21:23

Echt schandalig !

Dat baasje zou idd zelf eens zo iets moeten aangedaan worden, zodat hij inziet dat dit niet kan.

 Liesbet Brouckaert op 24 januari 2009 om 16:47

schandalig, hou toch van je hond zoals hij is,hij houdt ook van jou zoals je bent.

 helene op 24 januari 2009 om 16:06

schandalig, hou toch van je hond zoals hij is,hij houdt ook van jou zoals je bent.

 helene op 24 januari 2009 om 16:06

Wat voor iemand is die gek?? Góed gek dus!! Dit doe je je liefste huisdier toch niet aan?!!
Ze moesten die man in een asiel steken, en de hond een nieuw gouden mandje bezorgen bij mensen die van dieren houden, in plaats van zichzelf graag te zien!!

Walgelijk, bah.....

Kristina op 24 januari 2009 om 00:48

schandalig , ze moesten dat hondje van zijn baas (of gek )weghalen .

 sonja op 23 januari 2009 om 20:37

Dat is dierenmishandeling,een hond dient daar niet voor,behandel je hond met respect en niet als een circusartiest daar dienen mensen voor.

 decock op 23 januari 2009 om 19:37

Hoe komt zijn baas op dit stom idee? Heeft hij zelf al eens op vier poten aan een leiband de trappen opgelopen.
Dit is geen dierenliefde maar mishandeling, zal hij later wel ondervinden als hij met dat beestje naar de dierenarts moet om spuitjes in de gewrichten te geven. Maar dan is het te laat.
Waarom laat hij zijn vissen niet autorijden? Dat zou eens iets anders zijn!
Wij hebben ons ontfermt over een mishandeld hondje dat hierdoor niet recht kan lopen op haar achterpootjes, bij wie de staart werd afgehakt zonder dicht te naaien, die in een doos op straat werd gevonden aan 3 maanden oud, en die niemand zou kiezen door haar handicap. Want iedereen wil een mooie hond. Ik huiver bij het zien wat mensen allemaal proberen met dieren, laat ze gewoon zichzelf zijn, en hou van ze, hun vriendschap krijg je dubbel en dik terug zonder kunstjes.

 Becqué Agnès op 23 januari 2009 om 12:04