Home  Regio  oostende  oostende blogt!
     
Meebloggen? Mail ons!

Heb je nieuws voor deze blog?
Leuke foto's van Oostende?
Laat het weten aan:
Dominique Jauquet
Zet als startpagina Voeg toe aan favorieten
Reageer: Vindt u de Kapellestraat de beste winkelstraat van West-Vlaanderen?

Nbkapellestraatoostende_2 Volgens een rapport in Het Nieuwsblad is de Kapellestraat in Oostende de beste winkelstraat van West-Vlaanderen.

In de Kapellestraat heeft de winkelaar altijd een vrije doorgang en vind je zo goed als alle grote ketens terug.

Ben je het ermee eens en vind je de Kapellestraat de beste winkelstraat van West-Vlaanderen? Ga je hier vaak winkelen? Vind je een andere winkelstraat aangenamer of gezelliger?

Reacties

Proficiat aan de handelaars van de Kapellestraat -vanwege het team van het Economisch Huis Oostende. Dit straalt af op heel de shoppingstad Oostende. Fantastisch!

 gunther vanpraet op 15 december 2007 om 10:22

Proficiat aan de handelaars van de Kapellestraat -vanwege het team van het Economisch Huis Oostende. Dit straalt af op heel de shoppingstad Oostende. Fantastisch!

 gunther vanpraet op 15 december 2007 om 10:22

Reageer: Vindt u de Veldstraat de beste winkelstraat van West-Vlaanderen? --> dat is de titel ;) zoek de fout erin.

bjorn op 15 december 2007 om 10:32

oostende is de tofste stad die ik ken ik woon nu al 21 jaar in brakel en mis oostende nog steeds

 schockaert k op 16 december 2007 om 11:20

ik vind het fantastisch dat de handelaars die nominatie krijgen: er is inderdaad voor iedereen iets te vinden: jong en oud, alles wat je maar kan bedenken of nodig hebt, zelfs op zondag; met dan nog een uitstekende sfeer, netheid en vriendelijkheid!!!
bedankt
Myriam Azou

 azou myriam op 16 december 2007 om 18:39

Proficiat aan de beleidsvoerders en handelaars en met dank aan de huidige voorzitter en bestuursleden van de handelaarsbond van de Kapellestraat.De consumenten zoveel als mogelijk winkelcomfort in het gehele centrum aanbieden is de opdracht. Enkel zo zal men de concurentie met de overdekte shoppingcenters kunnen aangaan. De gezelligheid van een authentieke binnenstad is iets dat wij moeten koesteren.Kiezen voor een kernvertserkend beleid zal op termijn het hele handelsgebeuren in Oostende tengoede komen Unizo steunt dan ook alle beleidsbeslissingen die dit bevorderen.
Vincent Neyman
Voorzitter Unizo Stad Oostende ( Oud voorzitter Handelaarsbond Kapellestraat)

 Vincent Neyman op 17 december 2007 om 09:22

Als geboren en getogen oostendenaar ben ik fier op mijn stad en ook op de winkelstraten alhoewel ik winkelen haat.
Doe zo voort burgemeester Jean Vandecasteele en je ploeg jullie zijn goed bezig om onze stad terug het kroonjuweel van de belgische kust te maken.
De kerstversieringen zijn zeer mooi dus op naar nog beter.
Beste wensen Patrick Ghysel en familie

Patrick Ghysel  op 23 december 2007 om 11:10

Profciat aan allen die hebben bijgedragen tot het inrichten van de Kapellestraat, een mooie shoppingbuurt. Ik ben terecht fier als Oostendaar dat wij bechikken over zo'n prachtig versierde straat. Met dank aan het Stadsbestuur en alle personeelsleden. De kerstmarkt vind ik eerder pover, weinig kraampjes, rommelig, weinig of geen decoratie er zit geen kerstsfeer in. De strandcabines, doen mij eerder denken aan de zomer en dragen volgens mij niet bij tot de kerststemming.
Het was enkele jaren terug beter.

 Cattrysse op 1 januari 2008 om 12:43