Home  Regio  ronse  ronse blogt!
     
Meebloggen? Mail ons!

Heb je nieuws voor deze blog?
Leuke foto's van Ronse?
Laat het weten aan:
Koen Lauwereyns
Zet als startpagina Voeg toe aan favorieten
Deze blog verhuist!

Vanaf nu verschijnen de artikels van deze blog op de gemeentesite op www.nieuwsblad.be/ gevolgd door de naam van uw gemeente.

Deze artikels blijven bewaard als archief, maar er zullen geen nieuwe berichten meer verschijnen. Daarvoor kunt u terecht op www.nieuwsblad.be/ gevolgd door de naam van uw gemeente.

Hetzelfde nieuws, gebracht door uw vertrouwde correspondent(en). Maar vanaf nu op een andere plaats, in een nieuw kleedje. Laat ons gerust weten hoe u er over denkt.

Stijn Delabie nieuwe redacteur Ronse blogt

Koen Lauwereyns verandert van functie binnen het Nieuwsblad. Hij verhuist naar het nationale niveau. Zijn taken als blogjournalist voor Ronse worden overgenomen door mijzelf: Stijn Delabie.

Een korte kennismaking:

IMG_1121 1 

Ik ben een nieuwe Ronsenaar. In september 2006 kwam ik over van Gent, alwaar ik geboren en getogen ben.

Waarom Ronse? Mijn vrouw werkt in Oudenaarde en het is aangenaam om dicht en toch net ver genoeg van het werk te wonen. Daarbij kunnen jonge mensen in Ronse nog aan een betaalbaar huis geraken, is de omgeving groen, de stad mooi en heeft de sfeer iets open en werelds. Ook aangenaam dat ik mijn Gentse 'r' kan behouden, die is ongeveer hetzelfde.

Deze blog zal voor mij een gelegenheid zijn om mijn stad en stadsgenoten beter te leren kennen. Alvast aangenaam en tot genoegen!

Reacties

Welkom Stijn Delabie, en het allerbeste met Ronse blogt :D

 Jozua op 1 februari 2009 om 15:41

Welkom in Ronse Stijn en succes met Ronse blogt

 claire op 2 februari 2009 om 09:14

Alvast heel veel succes gewenst.

Sammy Khiter op 2 februari 2009 om 10:56

Welkom Stijn en succes gewenst!
Pascale, Marleen, Christel, Pascal, Eric, Joeri, Michel, Axel, Mathieu en Jérome.

 Funerarium BQ op 2 februari 2009 om 14:28

We wensen je veel succes met je blog!

 Chantal Thijsman op 2 februari 2009 om 22:31

welkom, als secretaris van verschillende verenigingen hoop ik op een goede samenwerking

dany Vanavermaete  op 3 februari 2009 om 11:26

welkom, als secretaris van verschilende verenigingen wensen wij u een goede samenwerking toe

dany Vanavermaete  op 3 februari 2009 om 11:28

Welkom in Ronse.
We hopen veel plaatselijk nieuws te mogen verwerken
Veel succes

 Roland op 3 februari 2009 om 11:43

Eindelijk weer een blog met nieuws uit Ronse. Daar hebben we op gewacht. Succes ermee !
Aan Koen - veel succes met de nieuwe job (promotie?) toegewenst.

 Annie op 3 februari 2009 om 18:43

Welkom Stijn,

Leuk om eens iets te kunnen lezen van een vriend en van het thuisfront!

Gentse groet,
Paul

 Paul Verroken op 13 februari 2009 om 11:28

proficiat stijn !
vanwege je buur

 maaike op 19 januari 2011 om 21:40

° Infosessie 'Start to LETS' met mogelijkheid tot inschrijven!

Waar: wijkcentrum 'aan 't Spoor'
Wanneer: za 29/09/12 van 10:00 tot 12:00 , vrij 12/10/12, vrij 26/10/12 van 19:30 tot 21:30

Meer informatie wat Lets(en) inhoudt , hoe je eraan begint en wat je nog meer moet weten om eraan te beginnen. Alle vragen worden beantwoordt. Je kan die dag ook inschrijven.

 clerbout op 26 september 2012 om 18:01

Stijn
Ik heb uw blog gelezen over herfstblues. Kan je dat gedicht eens doormailen. Ik zou het graag aan mijn vader voorlezen,hij heeft gisteren een klonter bloed in zijn hersenen gehad en kan nu niet meer praten ( op dit moment toch niet).je zou me er een groot plezier mee doen, hij is een echte tuin- buiten liefhebber.
Grtjs.
Gerd

 Gerd op 21 oktober 2016 om 12:56