Home  Regio  zelzate  zelzate blogt!
     
Meebloggen? Mail ons!

Heb je nieuws voor deze blog?
Leuke foto's van Zelzate?
Laat het weten aan:
Danny
Zet als startpagina Voeg toe aan favorieten
Deze blog verhuist!

Vanaf nu verschijnen de artikels van deze blog op de gemeentesite op www.nieuwsblad.be/ gevolgd door de naam van uw gemeente.

Deze artikels blijven bewaard als archief, maar er zullen geen nieuwe berichten meer verschijnen. Daarvoor kunt u terecht op www.nieuwsblad.be/ gevolgd door de naam van uw gemeente.

Hetzelfde nieuws, gebracht door uw vertrouwde correspondent(en). Maar vanaf nu op een andere plaats, in een nieuw kleedje. Laat ons gerust weten hoe u er over denkt.

Vlaams Belang afdeling Zelzate is er klaar voor

Voorzitter_vlaams_belang_zelzate_gu 'Kern' Zelzate van het Vlaams Belang had op 29 november zijn eerste eetfestijn te Zelzate in cafe
'Den Zoete Inval' en kreeg op dit festijn de eervolle vermelding vanaf nu 'Afdeling Zelzate' te zijn.

'De kern ontstond eind februari dit jaar en we kunnen dus wel degelijk stellen dat we er stevig op vooruit gaan en Zelzate eindelijk op de hulp van het Vlaams Belang kan gaan rekenen en dat sommigen zich mogen klaarhouden op tegenspraak in hun 'koeienhandel'-politiek', aldus VBZ.


Gastspreker Freddy Van Gaever werd door de fiere voorzitter van de prille afdeling Zelzate Guy D’Haeseleer aangekondigd en de Volksvertegenwoordiger onderhield de talrijke mandatarissen, leden en partijgenegenen - zowel plaatselijk als uit de gehele regio. Hij deed dit op een eigen, ludieke en smaakvolle wijze van vraag en antwoord. Hij had het er voornamelijk over hoe rechts links onderhoud en hoe LDD gebruikt door de Media word naar voorgebracht om alzo tegen het Vlaams Belang word ingezet.

De maaltijd was een succes te noemen en alvast voor herhaling vatbaar, wat ook nodig zal blijken dankzij de inspanningen van de kersverse afdeling om het snel groeiende ledental ook eens op een feestelijke manier bij elkaar te kunnen brengen in deze erg moeilijke economische tijd.

Reacties

Dat ontbrak er nog net aan. Na Freddy, onze o zo goede burgemeester, nu nog een afdeling Vlaams-Belangers in Zelzate, dat al zo goed draait.
BRAVO!

ne sos.

 Lily op 4 december 2008 om 20:15

da mankeer er nog aan. Een bende fascisten op Zelzate. Nu gaat het wel volledig naar de kloten zijn

 zord op 5 december 2008 om 00:21

Een vrees die uitkomt!
De besmetting zit nu ook al in Zelzate.
Simpele zielen ronselen en al het negatieve luid en duidelijk benadrukken.
V-B in Zelzate: NEEN!!!!!!!!!!

B.O.

 Barbarella Oppo op 5 december 2008 om 08:47

Eindelijk eens een Vlaamse partij die durft op te komen in Zelzate , dat de sossen al met een ei op zitten is goed nieuws !
Dat "zord " last heeft van zijn " kloten " wijst waarschijlijk op zijn opvoeding !
Volgens Barbarella zijn de leden van Vb " simpele zielen " zij komt zelf waatschijnlijk uit een partij met standing !!

snoopy

snoopy op 5 december 2008 om 12:30

EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

reactie op "zord " : het is niet omdat de leuze van VB. is : " EIGEN VOLK EERST " dat vlaams belangers " fascisten " zouden zijn !!
Waarschijnlijk snapt hij de echte betekenis van dit woord niet eens .

 kees op 5 december 2008 om 13:35

die bruine pest kunnen we hier missen in zelzate
de geschiedenis leert ons "nooit meer!"

 pierets en de colvenaer op 5 december 2008 om 13:41

Eindelijk eens een partij in zelzate
die "echt" voor de vlamingen staat.

 zelzatse vlaming op 5 december 2008 om 18:25

Nu in zelzate: veel macht voor mn eigen eerst, kZal geen namen noemen!
De leuze wordt beter: Eigen (party)volk eerst. Wanneer eens: Samenwerken voor elkaar en iedereen. Zelzate is beter af zonder de politiek.

Blikje  op 5 december 2008 om 22:14

Jammer dat wij nog 3 jaar moeten wachten !!!!
Endelijk nog eens een snuggere zelzatenaar , pierets en de colvenaer , TE VEEL van die " bruine " is niet gezond in Zelzate !!!!!!!!!

pluto op 6 december 2008 om 14:40

Fascisme, fascisme... wat Mussolini te maken heeft met het Vlaams Belang moeten er hier een aantal maar eens uitleggen.

Alsof de rechtse en Vlaamse kiezer in Zelzate geen politieke vertegenwoordiging mag krijgen.

En het is misschien de enige manier om de SP.a van Freddy De Vilderov eens in de oppositie te krijgen;

 Klauwaard op 6 december 2008 om 18:05

Wie zijn hier de onverdraagzamen?
Als de kiezer beslist dat in 2012 het Vlaams Belang in de gemeenteraad komt, dan heet zoiets democratie.

Tanguy Veys op 6 december 2008 om 21:10